srijeda, 9. ožujka 2011.

Naša preporuka aplikacija za Android

Naša preporuka aplikacija za Android



Broj aplikacija u Android marketu raste svaki dan, tako da ih je otprilike 300 000. Među njima je teško naći one koje bi nam svakodnevno koristile pa zato danas stavljam popis aplikacija koje ja imam instalirane , i koje su zanimljive ili posebne po nečem.








1. 3g Watchdog - mjeri promet mobilnog interneta. Ima mogućnost podešenja alarma kad se približim prometu od 200mb kolko imam plaćeno. A i u traci obavijesti je ikona koja bojom prikazuje potrošeni promet.



2. Android id3 - Tag editor. Uređuje tagove mp3ca i pretražuje net za slike albuma.





 3. Applanet - Alternativni android market s kojeg se mogu skidat aplikacije koje se u standardnom marketu plaćaju.




4. Barcode scanner - Program za skeniranje običnih barkodova i QR kodova. Ima više programa te vrste ali ovaj mi se činio najjednostavniji za rad. A i dobro mi je došao za instaliranje aplikacija koje bi skidao s rapidsharea ili sličnih: link programa bi skopirao tu , generirao kod, skenirao mobitelom i otvorio link na program u dolphinu i skinuo direktno na mobitel.



5. Baterry indicator - Programčić koji prikazuje informacije o bateriji. U traku obavijesti ubaci ikonu koja prikazuje postotak baterije brojkama i bojama. Može se podesit alarm da javi kad se baterija spusti ispod određenog postotka.



6. Brightness level - Widget kojim se ručno podešava osvjetljenje ekrana po 25%-0% , 25% , 50% , 75% i 100%. Widget koji dolazi s androidom je ok, ali ovaj koristim kad sam vani na suncu a stock widget mi ne podesi osvjetljenje na 100%.



7. Deluxe moon - Program koji prikazuje faze mjeseca, kalendar, horoskop i slične zanimljivosti.



8. Dolphin HD - Najbolji browser koji se može naći za android. Probao sam i Skyfire, Operu, Firefox, UC, ma razne ali Dolphin je i najbrži i najbolje radi.



9. DI - Aplikacija za slušanje Digitally Imported radija.



10. Dish Pointer PRO - Mislim da ima onih poput mene koji bi dali sve da su u trenutku postavljanja satelitskog tanjura imali ovaj program.



11. Elixir - Odličan program za prikaz informacija o sistemu. Ima razne widgete o npr. razini signala wifi i 3g-a, napunjenost baterije, osvjetljenje ekrana, status memorije , procesora, zauzeće kartice, ili interne memorije...



12. Lookout - Ima razne mogućnosti poput backupa, remote locka,brisanja... ali ja koristim samo onu za skeniranje instaliranih programa. Kad svaki program instaliram, lookout ga skenira dali je siguran.



13. Morelocale - Program za lokalizaciju androida. Moguće je postavit hrvatski jezik.



14. SMS Popup - Nisam baš ljubitelj Handcenta, GO SMSa i sličnih sms aplikacija pa koristim stock aplikaciju koja dolazi s desireom, ali ima jedan nedostatak, popup prozor kod dolaznih poruka. Zato imam instaliran ovaj program koji svaku poruku prikazuje u popup prozoru. Moguće je brzo odgovoriti u popupu, zatvoriti popup, ili odgovoriti iz sms aplikacije. A može se podesit za svaki kontakt posebno dal da prikazuje popup ili ne.



15. Run Keeper - Ako se bavite sportom, ovaj program ja odličan za vas, mjeri kilometre, poziciju, potrošene kalorije... svašta



16. Sky map - Meni odličan program, prema vašem položaju prikazuje zvijezde, planete... Morate ga isprobati da vidite sve mogućnosti



17. SMS Backup + - Program koji radi backup SMS i MMS poruka na gmail račun. Moguće je kasnije vratit poruke na mobitel, jedino za sad ne radi restore MMS poruka.



18. Team viewer - Program za remote desktop. Radi isto ko i na računalu.



19. TV Droid - Hrvatska aplikacija za prikaz rasporeda programa naših i stranih kanala.



20. WiFi Explorer - O njemu se dosta pisalo pa samo ukratko. Uključite wifi explorer na mobitelu, i kad vam prikaže IP adresu, tu adresu utipkajte na računalu u browser i prebacujte datoteke s računala na mobitel i obrnuto.

4 komentara:

  1. Zanima me kako postaviti HR menu na desire?
    Na tim slikama je hr ili?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam na Froyu 2.2 imao HR meni ali uz pomoć aplikacije Morelocale i na uređaju Desire HD.
    Neki dan kad sam dobio nadogradnju na Gingerbread 2.3.3 maknuo sam Morelocale jer 2.3 donosi podršku za hrvatski jezik.
    E sad, Morelocale2 radi na Desireu HD odlično ali ima problema s prevođenjem kod starijih modela i custom romova. Ima link na market gore u tekstu, i treba isprobati jer znam da wildfire i hero ne prevede , ali ostale nisam isprobao pa ne znam, treba probati.
    A desire uskoro dobiva službenu 2.3.3 nadogradnju i time bi trebao dobiti hrvatski meni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanima me kako staviti hrvatski meni na htc one m7
    Mob je iz njemačke

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanima me kako da stavim hrvatski jezik na htc one m7

    OdgovoriIzbriši